574 de reclamaţii, gestionate de comisarii din subordinea lui Giurcău

630

De la începutul acestui an şi până la 1 decembrie, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj, condus de comisarul-şef Mădălin Giurcău, au fost înregistrate un număr de 574 de reclamaţii şi sesizări scrise. În urma cercetării acestora s-au dispus măsuri reparatorii (înlocuiri, restituiri) în valoare de 55.827 de lei.
„Aspectele reclamate s-au referit la: servicii şi produse financiare; tablete şi telefoane mobile defecte în termenul de garanţie; servicii de comunicaţii voce, date, TV (contracte); prestări de servicii din domeniul service auto; componente IT defecte în termenul de garanţie; servicii de furnizare utilităţi (energie electrică, gaze naturale, apă); nerespectarea termenelor contractuale de realizare şi/sau montaj sau deficienţe ale tâmplăriei de termopan; defecte ale articolelor de încălţăminte şi confecţii textile; servicii de transport persoane; neconcordanţe între preţul afişat la raft şi cel înscris pe bonul fiscal; deficienţe apărute în cadrul termenului de garanţie la piesele auto, produsele electrocasnice de mari sau mici dimensiuni, aparatele auditive, materialele de construcţii (vopsele, parchet); servicii poştale–curierat; servicii defectuoase în domeniul construcţiilor civile (hidroizolaţii, termoizolaţii, construcţii garaje, montare uşi garaj); servicii necorespunzătoare în domeniul alimentaţiei publice sau/şi structurilor de cazare turistică; comerţ on-line – nerespectarea termenelor de livrare asumate sau al termenului de restituire al contravalorii produsului în situaţia exercitării dreptului de retragere, expedierea altui produs decât cel comandat”, se arată în comunicatul transmis de şeful CJPC Gorj, Mădălin Giurcău.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here