Boza vrea directorii CEO mai supli, de la mersul pe jos

554

Managerul Complexului Energetic Oltenia, Sorinel Boza, strânge serios cureaua la vârful companiei, odată cu debutul primului an. Acesta a anunțat sindicaliștii că va reduce, în 2017, numărul de mașini aflate la dispoziția directorilor din CEO, de la 170 la 40, în timp ce personalul TESA de la executiv va intra și el la apă, în tranșe, în procent total de 50%. Problema cu TESA este înghițită mai ușor de șefii societății de stat care se gândesc cu groază, însă ce se vor face ei fără mașină de serviciu la dispoziție, mersul la comun fiind mai greu de înghițit dimineața când vine rata.

Naveta Craiova-Turceni ori Craiova-Târgu-Jiu va deveni, în scurt timp, o amintire pentru unii șefi din CEO, care încă huzuresc având sub dos mașini de serviciu înmatriculate la societatea din Târgu-Jiu. Cel puțin asta amenință Boza, directorul care promite că va coborî milităria jos din pod, la societatea de stat unde TESA a umplut până la refuz birourile, în timp ce numărul angajaților de la munca de jos a scăzut masiv.
Boza vine, de altfel, cu o nouă strategie, el nu îi trimite în producție pe cei băgați de Ciurel la aer condiționat și scaune ergonomice, ci îi va ușui direct acasă pe cei care s-au fandosit, în ultimii ani, prin birouri plimbând doar hârtii.
“Ne-a transmis domnul director, la întâlnirea de la finalul anului trecut, că numărul mașinilor de serviciu, la cererea noastră, va fi redus semnificativ de la 170 la 40, șoferii urmând să fie redistribuiți în producție. Am cerut această economie, deoarece nu este normal să se cheltuie bani lunar pentru confortul directorilor care după serviciu se plimbă în interes personal pe combustibilul CEO. Avem peste 300 de șefi, jumătate având mașini de serviciu, lucru care trage în jos compania. Ni s-a mai spus că și contractele păguboase de transport, de achiziții inutile vor fi verificate și eliminate”, a declarat Nicu Bunoaica, liderul sindical al Carierei Lupoaia.
Constantin Crețan, lider sindical la Rovinari și Tismana, a cerut și el reducerea cheltuielilor și o ierarhizare a salarizării de la unu la cinci. “Am cerut ca salariul minim să plece de la 2200 de lei și nu de la 1200 cât este acum. Prin reducerea personalului TESA și a contractelor păguboase se poate face această mărire și ar rămâne chiar și bani pentru alte necesități ale companiei”, a declarat și Crețan.

Experiment la Tismana
Aceasta a menționat că la Cariera Tismana se va încerca experimental, alimentarea cu energie proprie produsă direct la centrala de la Rovinari. S-ar face o economie semnificativă, deoarece cariera cumpără, în prezent, energie cu preț de cinci ori mai mare decât ar fi cel obținut de centrala din Rovinari.
Pentru asta există un referat și un studiu realizat de un inginer al carierei.
A.Stoica

1 COMENTARIU

  1. Si….totusi , sa lasi fara ” confort ” pe niste ” habarnisti ” , este mare curaj ! Pai , ma dule. Boza , la ce- ti trebuie 7 directori pe sucursala !? Cum poti tu tolera ” promvata ” la economic care nu stiie sa scrie si sa citeasca un numar din 7 cifre !? Ce firma de recrutare vrei ? Adica ! Nu mai ai in cine sa ai incredere !? Directore , ai soarta grea , sunt 70% promovarii fara ” nimic ” ai fostilor , ai actualilor s.a.m.d. !

Dă-i un răspuns lui iovan Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here