Actualitate

Circulație feroviară deviată după accidentul din Hunedoara

 | 11 aprilie 2017, 00:10 | 0 comentarii | 

Gorjenii, care foloseau trenul pentru a ajunge în diverse locații din țară prin Defileul Jiului, au parte de acum încolo de o modificare a circulației feroviare prin zonă, ca urmare a accidentului produs la sfârșitul săptămânii trecute în Hunedoara, una din cele două victime care și-au pierdut viața acolo fiind un bărbat din Gorj. Trenurile Interregio 1835 și 1836 care mergeau pe ruta București Nord – Cluj și retur, prin Petroșani – Târgu Jiu vor porni de acum încolo de la Petroșani, pasagerii urmând să fie transportați cu mijloace auto la Pui, după care își vor putea continua călătoria cu trenurile IR 12391 și, respectiv, IR 12394. Aceeași situație este și pentru IR 1824, de la Deva spre București, acesta urmând să plece de la Petroșani, până aici pasagerii urmând să fie aduși sau duși cu mijloace auto din gara Pui.
De asemenea, trenurile IR 1821 şi IR 1822, Constanța – Filiași – Petroșani – Pui – Arad şi retur, vor circula până la/de la Filiași, iar de aici vor circula pe rută alternativă ca trenuri IR 12991 și IR 12990, Filiași – Caransebeș – Timișoara Nord – Arad și retur. Modificările de orar sunt generate de groaznicul accident feroviar produs la sfârșitul săptămânii trecute pe raza localității hunedorene Merișor. O locomotivă și 14 din cele 16 vagoane de marfă au deraiat, căzând într-o prăpastie de 15 metri. Cei doi mecanici aflați în locomotivă și-au pierdut viața pe loc, unul dintre ei fiind de loc din Jupânești. Alexandru Garcea avea 66 de ani și se pensionase de la CFR, lucrând de ceva vreme pentru o companie feroviară privată, el fiind un împătimit al acestui domeniu. Cei care îl cunosc sunt de părere că, împreună cu colegul său, gorjeanul a încercat să facă tot ce a fost posibil pentru a preveni o catastrofă pe calea ferată după ce garnitura lor ar fi rămas fără frâne.
Gelu Ionescu

Semnatura eletronica CertDigital
Articole asemanatoare



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ECO JURNAL