Direcția Minieră ține cu adjunctul șef al Carierei Tismana I! – Secheli, reclamat pentru înjurături și amenințări repetate la adresa salariaților

715

Ștefan Secheli, numit de nici o jumătate de an adjunct șef la Cariera Tismana I, și-a schimbat brusc comportamentul față de angajații unității miniere odată cu promovarea sa în funcție. O spun mai mulți salariați ai unității miniere care ar fi fost înjurați și amenințați de superiorul carierei, pe motiv că prestau la o lucrare de care acesta nu fusese informat. Cei patru lăcătuși mecanici i-au făcut o plângere adjunctului șef al carierei la EMC Roșia, documentul ajungând însă la Direcția Minieră, organism care a trimis hârtia înapoi, fără să ia o măsură cu cel reclamat.

Pe data de 15 septembrie 2017, în jurul orei 11.00, cei patru angajați ai carierei de la serviciul ripări prestau pentru o lucrare ce a fost stabilită în grafic de către maistrul lor. Mai exact, lăcătușii reparau un utilaj în sectorul respectiv când s-au trezit lângă ei cu Ștefan Secheli, adjunctul șef de carieră, care nervos fiind i-a luat la întrebări, pe motiv că prestează fără aprobări în acel loc.
Dorin Braia, lăcătuș mecanic, i-ar fi explicat lui Secheli că ei fac lucrarea respectivă, deoarece, la apelul de dimineață, maistrul le-ar fi dat sarcina de serviciu respectivă.

Carieră pe persoană fizică!
Secheli, nervos, nu a vrut să asculte, spun angajații în cauză, și i-ar fi tratat pe aceștia cu un potop de înjurături și amenințări, una fiind că îi va muta pe respectivii cu serviciul “din cariera lui”.
În fața atitudinii total nepotrivite a superiorului, salariatul Braia l-ar fi anunțat pe Secheli că problema va fi tranșată cu directorul general al CEO, fapt la care adjunctul șef ar fi răspuns ofticat următoarele: “poate să vină și mama lui Boza că nu îi pasă și lui nu are ce să îi facă”.

Răzbunarea arma… adjunctul șef! Brigada ripări, lăsată pe jos
Întors pe călcâie, Secheli a părăsit locul conflictului urcând în mașina de serviciu și demarând în trombă, mai spun cei patru angajați.
La două zile de la incident, Secheli ar fi decis să le arate totuși celor de la ripări că el este șeful, refuzând să le pună acestora la dispoziție mașina de serviciu care trebuia să îi ducă la locul de muncă cu materialele și sculele de rigoare.
Secheli a avut grijă să anunțe, însă, victoria împotriva subalternilor din brigada ripări, pe stație, să audă toată cariera că nu are mașină pentru ”confortul,, respectivilor. Toată brigada s-a dus astfel pe jos la locul de muncă, aproape 4 km, deși în CCM se prevede că administrația trebuie să asigure transportul salariaților în carieră, la locul de muncă și retur.
Zece zile mai târziu, Secheli își mai arată încă o dată superioritatea, refuzând să-i treacă pe cei din brigada ripări la serviciu o sâmbătă și o duminică, cum se practicase până la acel conflict.

Dacă te iei de mama…!
În atare condiții, persoane implicate în incidentul din 15 septembrie au decis să-i facă o plângere lui Secheli, la EMC Roșia, unde prestează însă fostul șef al carierei, Iustin Ioniță. Cel din urmă nu a luat o decizie pentru stingerea conflictului, ci a transmis documentul spre Direcția Minieră. Directorul tehnic Dobrițoiu decide să nu rezolve conflictul, preferând să transmită înapoi reclamația la Ioniță, cerându-i, totodată, acestuia să ia măsuri în carieră. La aproape două săptămâni după reclamație, Secheli este bine mersi, nesancționat și nici măcar cercetat incidentul. Cu siguranță, directorul general Sorin Boza nu are idee de ce fac așa șefii pe care cu onorul i-a numit în funcții la carierele miniere din Gorj. Suntem curioși însă cum va rezolva acest incident, în care adjunctul Secheli a implicat-o și pe “mama sa”.
Anamaria STOICA

2 COMENTARII

  1. Așa se întâmplă. Faceți o plângere penală împotriva lui si a celor de la divizia minieră care refuză să cerceteze si să i a masuri disciplinare cu acest director.

  2. In Tismana sunt multe lucruri murdare făcute de el.Sekeli, inclusiv apărarea lui Preoteasa Nicolae care de 10 ani nu a intrat în carieră, autobuzul de Rovinari nici acum nu este schimbat mașinile pentru schimb sunt aceleași și foarte proaste dar are interes omul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here