Oleleu, oleleu, disperare-n peneleu: Gigel Jianu și-a comandat un sondaj aferent, corespunzător și pe barosăneală

593

După ce imaginea candidatului PNL Motru, Gigel Jianu, a fost șifonată serios, în urma apariției în spațiul public a activității sale, intense financiare, de la PSD, ,,strategul” de campanie al organizației a coborât milităria jos din pod. Pentru Gigel s-a conceput, astfel, rapid, un sondaj aferent și corespunzător, a la Andrei Versace, dar și plasarea acestuia, în mediul virtual. Știind că nu este realizat conform legii electorale, sondajul care îl plasează pe Gigel Jianu în pole position pentru primăria municipiului nici nu este asumat de PNL Motru, asta și pentru că reprezentanții organizației cunosc, probabil, că și cercetările sociologice, din perioada de campanie, trebuie trecute prin mandatarul financiar și raportate la Autoritatea Electorală Permanentă. De la AEP, informațiile de acest fel pot fi, ușor, consultate apoi de către opinia publică.

Demascarea lui Gigel Jianu, în fața electoratului din Motru, localnicii fiind șocați că liberalul și-a ascuns fosta apartenență politică la PSD și faptul că pentru partidul roșu colectase de zor cotizații la UMC Roșiuța, ar fi avut efect invers, în gândirea celor care vor să crească moralul candidatului PNL. Pentru Gigel s-a încropit, astfel, la normă, un sondaj de opinie, postat pe o rețea de socializare, care îl urcă pe Jianu mult deasupra contracandidaților săi, așa cum visează, cu siguranță, și respectivul.
Liberalul este cotat, în sondajul respectiv, la 39,60%, în timp ce candidatul PSD este plasat la doar 24,80 de procente. Pe locul trei a fost trecut Ilie Petrescu cu 10,50%, el fiind urmat, din poziția a patra, de către independenta Camelia Khraibani care ar avea, după liberali, doar 9,30%. Restul celor zece candidați sunt, în postarea respectivă, la limita supraviețuirii electorale.

Candidații posibili și imposibili?!
Rezultatele, departe de realitate, taxate deja pe rețeaua de socializare, nu sunt însă singurele carențe ale sondajului, demascat, din prima, ca fiind neprofesionist și în neconformitate cu prezentul. Mai exact, sondajul nu conține informații care să precizeze exact perioada în care s-a realizat acesta, la comanda cui și nici categoriile de vârstă sau sex implicate în cercetare. Mai mult, întrebarea pusă pe sondaj, frizează penibilul, motrenii fiind întrebați, acum, la o săptămână până la alegeri, despre votul dat unor ,,posibili” candidați, în condițiile în care aceștia sunt deja intrați cu acte în regulă în campanie, de la finalul lunii trecute.

Sondare pe calculator, nu telefonic!
Mai mult, societatea dată drept realizatoarea telefonică a sondajului, adică Open-I ProResearch & ConsultS, potrivit site-ului propriu, cercetează piața doar prin formulare on-line și nicidecum apelând la cele ,,1100” de persoane cu care se laudă postacul, fan PNL.
,,Sondajul a fost realizat telefonic și are o marjă de eroare de +- 4% și a vizat doar funcția de primar”, se mai precizează o dată cu așa-zisul sondaj, care îl crește pe Gigel Jianu doar pe Facebook, în timp ce cota de piață a candidatului PNL Motru ar fi scăzut dramatic în opțiunile electoratului din municipiu.
În concluzie, diversiunea lui Jianu și cea a strategului său de campanie nu are nicio șansă să crească potul respectivului și nici cel al partidului său, nici dacă pe Facebook nimeni nu cere contractul cu casa de sondare, nu ia la întrebări nici mandatarul financiar al celui care a comandat cercetarea de piață ori comunicarea cheltuielii aferente către AEP.
ANAMARIA STOICA

5 COMENTARII

  1. Toate ziarele la comanda contracandidaților se leagă de o posibila legătură a lui Jianu cu PSD, punând aceasta legătură ca fiind Răul Suprem. Oamenii si- au dat seama ca însuși PSD când a scos din joben treaba ăsta, si-a tăiat singur creanga de sub picioare. Ei însuși recunosc faptul ca Ei, Ciuma Roșie sunt Răul Suprem și ca oricine a avut vreodată legătură cu ei nu trebuie sa mai aspire la o viață mai bună, integrat intr-o societate liberala cu idealuri, cu idei, cu dorința de a schimba ceva prin munca și prin sacrificiul personal. Toate ăstea sunt străine Ciumei Roșii, care promovează prostia, incultura, lenea, sărăcia. Priviți cu mare atenție la Omul Jianu, la lista de consilieri și veți vedea ce mare diferență este intre ele și cele ale contracandidaților care defapt sunt aceiași de 26 de ani. Bunul Dumnezeu sa ne lumineze mințile!

  2. Vina o poarta dl Militaru acest exdeputat de Gorj care nu a invatat nimic de la alegerile din 2012 cand a pierdut tot bazandu se pe oamenii lui Calinoiu . Destept foc prezidentul a trimis doua momai pe Sipanu si pe Miron la Tg Jiu si Motru sa darame si sa tina la curent cu vesti calde din sanul PNL Daca Sipanu nu a prea reusit la Tg Jiu pupaza de la Pandurii isi face treaba la Motru. Cu siguranta va fi rasplatita cu un loc caldut de COsmin Popescu imediat ce va fi uns ca mai marele judetului. ;

  3. Bravo. Cred ca patronal va fi multumit pentru efortu facut de a scoate o denigrare din nimic. Cu toate ca PNL spune ca nu isi asuma acest sondaj il impingeti fortat pe gat si sugerati ca este o disperare a lui Jianu si a PNL. Cred ca , cunoscand bine strategia PSD, la ei este ingrijorare maxima, probabil ca ei stiu ceva, si de aici ordinal de a trece la atac de cateva zile cu material furnizate de PSD. Referitor la cotizatia platita PSD in perioada 2001-2004, de catre toti salariatii SNLO care detineau o functie de conducere, cu toate ca stiti acest lucru, dar va faceti ca nu stiti, este o realitate. Va spun eu sa cereti adeziunile celor care figureaza ca au platit cotizatie si o sa vedeti ca nu exista. Dar atunci ati fi jurnalista si riscati sa va dea patronal afara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here