Actualitate

TelVerde al CJAS a sunat de 300 de ori în 2011

 | 23 ianuarie 2012, 15:29 | 0 comentarii | 

cjas interior (7)De-a lungul întregului an 2011, persoana care răspunde la apelurile ce vin pe linia de TelVerde a Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj, a avut mult de furcă, deoarece apelurile primite au fost în total în număr de 298, mai puţine totuşi cu circa 100 faţă de anul anterior.

Semnatura eletronica CertDigital

Telefonul 0800800963, număr netaxabil, este linia verde a CJAS Gorj care, prin numărul de apeluri primite a depăşit numărul de zile dintr-un an calendaristic. Astfel, TelVerde a fost apelat de sute de persoane de pe raza întregului judeţ, care, o parte dintre aceştia chiar au dorit să solicite anumite informaţii legate de serviciile medicale, sau doar ca să adreseze injurii instituţiei. “Dintre toate apelurile primite de la asiguraţi pe linia TelVerde în anul 2011, cei mai mulţi au solicitat informaţii privind modalităţile de asigurare şi anume plăţi ori declaraţii, documentele necesare pentru obţinerea calităţii de asigurat /coasigurat, pentru obţinerea medicamentelor în tratamentul ambulatoriu, a deciziilor pentru dispozitive medicale şi date pentru obţinerea Cardului European, precum şi lămuriri pentru modalitatea de a beneficia de servicii medicale în România în baza Cardului European emis de o altă ţară membră a Uniunii Europene”, a declarat Gheorghe Cocină, preşedintele CJAS Gorj.

Solicitări diverse

Apelanţii au cerut detalii despre stagiul de cotizare pentru intrarea în şomaj, programul casieriei, numărul de fax al instituţiei, decontarea cheltuielilor aferente în timpul spitalizării, informaţii cu privire la medicii care efectuează controlul epidemiologic la elevi, lămuriri cu privire la documentele necesare pentru a se interna într-un spital dintr-un alt judeţ şi multe altele. De asemenea, zeci de gorjeni au apelat TelVerde pentru obţinerea de informaţii la capitolul orteze, proteze, dispositive medicale. Gorjenii fie au apelat pentru a solicita decontarea contravalorii cristalinului, informaţii privind documentele necesare pentru procurarea de ghete ortopedice, sprijin financiar pentru achiziţionarea unei proteze oculare, iar cei mai mulţi dintre aceştia au solicitat urgentarea aprobării dosarelor pentru procurarea dispozitivelor medicale.

27 de petiţii

În anul 2011, în Registrul de petiţii al CJAS Gorj au fost înregistrate şi un număr de 27 de petiţii. “Petiţiile au fost soluţionate în condiţiile şi la termenele prevăzute de lege, neexistând informaţii referitoare la eventuale nemulţumiri din partea petiţionarilor privind modul de soluţionare sau termenul de transmitere a răspunsurilor. Cei mai mulţi petiţionari au solicitat informaţii privind acordarea medicamentelor pentru anumite categorii de persoane, decontarea contravalorii unor servicii medicale sau medicamente sau fie pentru procurarea dispozitivelor medicale”, a mai spus preşedintele instituţiei, Gheorghe Cocină.

Izabella Plăstoi

Articole asemanatoare



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ECO JURNAL