CJAS Gorj dă startul contractării pentru anul 2017

Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj anunţă demararea perioadei de contractare, pentru anul 2017, cu furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu.

Furnizorilor de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, care la data de 28 februarie se aflau în relaţie contractuală cu CJAS Gorj, contractele pentru anul 2016 se vor prelungi, prin acordul părţilor, începând cu data de 1 aprilie, până la data de 31 decembrie, prin act adiţional. În perioada 8 – 10 martie, furnizorii vor trebui să îşi reînnoiască documentele depuse la contractare în 2016. „Documentele depuse la contractarea din cursul anului 2016, a căror valabilitate expiră, precum şi documentele nou prevăzute a fi depuse, se vor transmite obligatoriu şi în format electronic, asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal”, confirmă Daniel Şurlea, preşedintele CJAS Gorj. Furnizorii de servicii medicale, care nu se aflau în relaţie contractuală cu Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Gorj, la data de 28 februarie, sunt invitaţi să depună la sediul CJAS cererile de intrare în relaţie contractuală, însoţite de documentele prevăzute de legislaţia în vigoare, în vederea încheierii contractelor pentru anul 2017. Pe 13 martie va fi afişată lista furnizorilor pe domenii de asistenţă medicală, care îndeplinesc condiţiile de eligibilitate în vederea contractării pentru anul 2017, precum şi lista furnizorilor respinşi la contractare. Aceştia din urmă vor putea să depună contestaţii în termen de 24 de ore. Termenul limită de încheiere a contractelor este 31 martie 2017.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here