Consilier angajat pentru a verifica magazinele de bijuterii din Gorj

560

Post vacant în subordinea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Este vorba despre un post de consilier gradul I care să lucreze în cadrul Direcţiei Metale Preţioase şi care să se ocupe de activitatea de la Gorj pe acest sector.

Un consilier special angajat la nivel naţional pentru a se ocupa de verificarea bijuteriilor şi a amanetelor care funcţionează pe raza judeţului Gorj îşi va începe în curând activitatea. Postul în cauză a fost scos deja la concurs, urmând ca până la finele acestei luni funcţia să fie ocupată.
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) organizează concurs în data de 26 octombrie, ora 10.00 – proba scrisă, pentru ocuparea nedeterminată a funcţiei contractuale vacante de consilier IA din cadrul Direcţiei Metale Preţioase, Pietre Preţioase şi Proces Kimberley – Regiunea Banat – locaţia Gorj. Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 2-15 octombrie, ora 16.30 la sediul ANPC din Bucureşti, Bulevardul Aviatorilor, nr. 72, sectorul 1, etaj I, Compartiment Resurse Umane. Condiţiile generale de participare la concurs sunt cele prevăzute la art. 3 din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare.
Potrivit conducerii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj, acest post nu se va regăsi în organigrama instituţiei judeţene. “Postul nu este scos la concurs de către noi, ci de Autoritatea de la Bucureşti. Cel mai probabil, cel care va ocupa postul va avea ca şi atribuţii controlul activităţii de la Gorj pe Direcţia de Metale Preţioase”, a declarat Mădălin Giurcău, comisar-şef adjunct în cadrul CJPC Gorj.
Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii specifice: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii universitare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime de minimum trei ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. Candidaţii care îşi doresc postul vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente: cerere de înscriere; copia actului de identitate; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care dovedesc efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care arată vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar; adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult şase luni anterior derulării concursului; curriculum vitae.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here