Directorul Dobrică, de trei zile în funcție: “Direcția Publică Motru nu-și va reduce personalul, chiar vom încerca să facem angajări!”

717

Numit în funcția de director al Direcției Publice Motru, prin concurs, Tudor Dobrică și-a început activitatea abia cu trei zile în urmă. Noul director, care a mai ocupat funcția timp de câteva luni ca interimar, susține că, în următoarea săptămână, va face doar o diagnosticare a tuturor compartimentelor, ca abia apoi să prezinte Consiliului de Administrație planul propriu de administrare a Direcției, în vederea aprobării. Directorul Dobrică dă însă asigurări de acum că societatea nu va face reduceri de personal.

Organigrama Direcției Publice Motru va suferi mici modificări, susține directorul societății. Acestea vor fi discutate însă cu membrii CA-ului, dar și cu cei aflați în conducerea birourilor și compartimentelor societății. “Modificările din organigramă nu vor fi majore, dar trebuie făcute”, susține Tudor Dobrică, spunând că urmează să se aprobe, în aceeași manieră, și programul de venituri și cheltuieli al societății.
Noul director nu este însă îngrijorat că societatea nu va avea banii necesari pentru funcționare și chiar pentru dezvoltare, asta deoarece CL Motru a alocat, în buget, pentru direcție, 4 milioane de lei.
“Bugetul este mai mic ca anul trecut, dar trebuie să nu uităm că noi mai avem și alte venituri extrabugetare. Din acest motiv spun că acesta este un buget destul de bun, iar important este doar ca noi să ne facem treaba. Noi, trebuie să găsim lucrări cu terți, pentru ca beneficiar principal să nu mai fie Primăria Motru”, a explicat șeful Direcției Publice.
Acesta a menționat că găsirea unor noi surse de finanțare nu va împiedica angajații societății să-și facă datoria față de Primăria Motru.

Anvelopare la școli
“Asta nu înseamnă ca noi să nu ne facem în continuare datoria, ținându-se cont că această societate este, de fapt, o întreprindere publică care se ocupă de salubrizarea municipiului Motru. În primul rând, trebuie să facem salubrizarea localității și abia apoi putem face lucrări cu terți, gen lucrări de anvelopare. Am și discutat cu o școală din municipiu, să facem o anvelopare acolo. Este vorba despre Școala nr.1. Apoi, ne-au mai venit niște adrese, vom face și un preț bun pentru asta. Mă gândeam la 70 de lei pe mp, cu materialul nostru. Anvelopările sunt o oportunitate, dacă avem în vedere că municipiul Motru are peste 100 de blocuri și nu știu dacă 10 sunt anvelopate”, a completat Dobrică, subliniind că a prins aneveloparea în proiectul său de management, dar necesită chiar și așa aprobarea CA-ului. “Subliniez încă o dată că CA-ul este forul tutelar al acestei societăți, iar directorul este un angajat al CA-ului. Mai exact, el trebuie să vină cu propuneri și trebuie să ia aprobarea CA-ului. Abia apoi se apucă de treabă”, a mai spus noul șef al DP Motru.

Noi angajări pentru seră
În acest context, Dobrică a dat asigurări că nu se mai impun la DP Motru niciun fel de reduceri de personal, dimpotrivă. Acum societatea are în jur de 130 de salariați.
“La Direcția Publică nu se vor face reduceri de personal, din contră, dacă vom face alte activități, cum de altfel intenționez, chiar vom face noi angajări. Vreau să facem aici și o seră de flori, nu una mare pentru producție, ci, doar din care să acoperim necesarul municipiului Motru. Doar în cazul în care rămâne un surplus de flori, scoatem produsele pe piață”, a conchis directorul, menționând că toate aceste proiecte, pentru a fi puse în practică, au nevoie de aprobarea CA-ului.
Noul manager este obligat să-și prezinte proiectele CA-ului, în vederea aprobării, la 60 de zile de la numirea în funcție.
Anamaria Stoica

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here