22 de sesizări, tranşate de comisarii Protecţiei Consumatorilor Gorj

655

Luna ianuarie a fost una bogată în reclamaţii ajunse spre soluţionare pe birourile comisarilor gorjeni de la Protecţia Consumatorilor. Dacă unele dintre acestea au fost rezolvate, câteva au fost considerate neîntemeiate de către reprezentanţii Comisariatului Judeţean, iar alte două au fost redirecţionate către omologii acestora din alte judeţe.

Pe parcursul lunii trecute, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj au fost înregistrate un număr de 22 de reclamaţii şi sesizări din partea consumatorilor. Aspectele reclamate au privit: servicii şi produse financiare (debitare cont card salariu fără documente justificative, refuz calcul dobândă, mod calcul cuantum rată); tablete şi telefoane mobile defecte în termen de garanţie; acumulatori auto şi operaţiuni de service auto; componente IT defecte în termen de garanţie; electrocasnice defecte în termen de garanţie; servicii furnizare utilităţi; nerespectarea contractelor de telecomunicaţii (facturare incorectă, solicitare plată taxă reziliere).
infocons“Comisarii CJPC Gorj au cercetat şi soluţionat un număr de 14 reclamaţii dintre care, 10 sesizări au fost constatate întemeiate, iar la această dată alte 8 reclamaţii fiind în curs de soluţionare. De asemenea, un număr de două sesizări au fost redirecţionate spre competenta cercetare şi soluţionare, întrucât aspectele sesizate de către consumatori priveau activitatea unor operatori economici din alte judeţe. Pentru reclamaţiile deja rezolvate de noi, au fost dispuse măsuri de remediere fără costuri suplimentare pentru consumatori sau de înlocuire a produselor constatate cu deficienţe în valoare totală de 8.953 lei, precum şi sancţionarea pentru abaterile constatate a unui operator economic cu amendă contravenţională în valoare de 2.000 lei”, a declarat Mădălin Giurcău, comisar-şef adjunct în cadrul CJPC Gorj.
De asemenea, anul trecut, pe masa comisarilor judeţeni pentru Protecţia Consumatorilor au ajuns un număr de 302 petiţii, care se refereau la calitatea produselor şi serviciilor. Drept rezolvare, s-a dispus acordarea de despăgubiri în valoare totală de 4.738 de lei.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here