Economie

În februarie, concurs pentru angajarea de inspectori antifraudă la Târgu-Jiu

 | 13 ianuarie 2017, 00:00 | 0 comentarii | 

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va organiza în 11 februarie un concurs pentru ocuparea a 132 de funcţii de inspector antifraudă la Direcţia generală antifraudă fiscală. Posturile vacante sunt în Bucureşti, Alexandria, Târgu-Jiu, Constanţa şi Suceava.

Semnatura eletronica CertDigital

Concurs extins, programat pentru data de 11 februarie la Bucureşti. Pe lista posturilor vacante, se regăsesc şi câteva funcţii pentru Târgu-Jiu. Direcţia Generală Antifraudă Fiscală Târgu-Jiu scoate la concurs trei posturi. Astfel, la Serviciul de control antifraudă şi la Serviciul monitorizare şi control achiziţii intracomunitare se caută doi inspectori antifraudă, grad profesional superior. Totodată, un post de inspector antifraudă asistent este vacant la Compartimentul cooperare interinstituţională. Potrivit anunţurilor publicate pe site-ul ANAF, pentru postul de inspector antifraudă asistent la Compartimentul cooperare interinstituţională din cadrul Direcţiei de la Târgu-Jiu, sunt impuse următoarele condiţii de ocupare: studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă în domeniul juridic; promovarea evaluărilor psihologice complexe, precum şi a celor de integritate; disponibilitate la detaşări şi deplasări în ţară şi în străinătate; disponibilitate la program de lucru prelungit; o corespunzătoare condiţie fizică şi psihică; diverse abilităţi aptitudini necesare caracteristice postului. De asemenea, pentru celelalte două posturi vacante, de inspectori antifraudă, gradul profesional superior, se solicită ca viitorii candidaţi să deţină: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în Ştiinţe Juridice sau Economice; promovarea evaluărilor psihologice complexe şi a celor de integritate; posesor permis de conducere categoria B; disponibilitate la program de lucru prelungit, precum şi la deplasări în ţară şi în străinătate; o corespunzătoare condiţie fizică şi psihică, precum şi o serie de abilităţi şi aptitudini – rezistenţă la stres, abilităţi de comunicare orală şi scrisă, ţinută morală şi decentă în exerciţiul funcţiei publice, capacitatea de a lucra individual şi în echipă, capacitatea decizională, păstrarea confidenţialităţii, fidelitate faţă de instituţie.
Înscrierile la concurs se fac în perioada 11-25 ianuarie. Dosarele se depun la sediul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Concursul constă în trei etape: selecţia dosarelor de înscriere; proba scrisă şi interviul. Proba scrisă constă în rezolvarea unor teste-grilă şi se va desfăşura în data de 11 februarie 2017.
Izabella Molnar

Articole asemanatoare



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ECO JURNAL