Elevii din 56 de școli din județ, pregătiți suplimentar pentru Evaluarea Națională

408

Inspectoratul Școlar Județean Gorj va da startul selecției a 56 de școli din învățământul urban și rural pentru desfășurarea de activități de pregătire suplimentară cu elevi în cadrul proiectului ”Dezvoltarea de competențe cheie pentru evaluări naționale de succes”.

Obiectivul general al proiectului ”Dezvoltarea de competențe cheie pentru evaluări naționale de succes” este acela de a crește șansele de promovare cu succes a examenelor naționale de la finalul clasei a VIII-a în vederea unei tranziții de calitate către nivele superioare de educație și asigurării de competențe cheie și competențe profesionale pentru toți. Unitățile de învățământ de nivel gimnazial interesate să ia parte la activitățile proiectului trebuie să transmită, în perioada 12 – 19 ianuarie 2015, Inspectoratului Școlar Județean Gorj documentele necesare înscrierii, respectiv formularul de înscriere și acordul de parteneriat, completate, semnate și ștampilate. Documentele vor fi evaluate în perioada 20 – 26 ianuarie, iar rezultatele selecției vor fi publicate pe site-ul IȘJ Gorj și pe adresele de e-mail ale unităților de învățământ selectate.

Se mai caută experți educație și consilieri școlari
În vederea derulării activităților acestui proiect, IȘJ Gorj va mai selecta și 105 experți educație și învățare (35 experți educație și învățare pilot și 70 experți educație și învățare derulare) pentru desfășurarea de activități de pregătire suplimentară cu elevi din grupul țintă. La selecție poate participa personalul didactic din județul Gorj. Dosarele de candidatură vor conține următoarele documente: CV în format Europass, copii, avizate conform cu originalul de către directorul instituției, ale documentelor doveditoare care să susțină CV-ul, adeverință cadru didactic, copii după cartea de identitate, certificatul de naștere și certificatul de căsătorie (unde este cazul), diplome/adeverințe/certificante relevante (copii conform cu originalul) și declarație de disponibilitate pentru derularea activităților specifice pentru expert educație și învățare. Acestea trebuie depuse la sediul IȘJ Gorj, în zilele lucrătoare, până la data de 15 ianuarie. Evaluarea se va face în perioada 16 – 19 ianuarie iar rezultatele selecției vor fi afișate la avizierul IȘJ Gorj, în data de 20 ianuarie. Tot în cadrul acestui proiect, IȘJ Gorj mai organizează și o selecție pentru ocuparea posturilor de consilieri școlari A4. La selecția pentru ocuparea acestor posturi pot candida persoanele care îndeplinesc următoarele condiții: studii superioare, absolvenți ai unei facultăți cu profil sociopsihopedagogic, experiență în activitatea de consiliere/dirigenție. Dosarele candidaților trebuie să conțină: CV Europass, adeverință cadru didactic, copii după cartea de identitate, certificatul de naștere și certificatul de căsătorie și diplome/adeverințe/certificate relevante cursuri de formare (copii conform cu originalul. Dosarele de candidatură trebuie depuse la sediul IȘJ Gorj, în zilele lucrătoare, până la data de 15 ianuarie. Evaluarea se va face în perioada 16 – 19 ianuarie iar rezultatele selecției vor fi afișate la avizierul IȘJ Gorj în data de 20 ianuarie.
R.L.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here