Noi sume de la CJ pentru Ambulatoriu Spitalului Judeţean

600

Consilierii judeţeni au aprobat, în cadrul şedinţei din data de 20 octombrie 2015, modificarea Hotărârii Consiliului Județean Gorj nr. 67 din 14.07.2009 privind aprobarea cheltuielilor legate de implementarea proiectului ”Reabilitarea, modernizarea și echiparea ambulatoriului Spitalului de Urgență Târgu-Jiu”, cu completările ulterioare. Astfel, s-a votat alocarea sumei de 387.889,77 de lei pentru majorarea cofinanțării proiectului cu titlul “Reabilitarea, modernizarea și echiparea ambulatoriului Spitalului de Urgență Târgu-Jiu”.

Consiliul Județean Gorj are în implementare proiectul “REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ TÂRGU-JIU”, cod SMIS 12082, proiect ce se implementează în baza Contractului de finanțare nr. 1222/2011 și a actelor adiționale aferente acestuia, semnate între Ministerul Dezvoltării Regionale (actualmente Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice), în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2007-2013, Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia, în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operațional Regional 2007-2013 și Unitatea Administrativ-Teritorială Județul Gorj, în calitate de beneficiar. Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2007-2013, Axa prioritară 3 –Îmbunătățirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de intervenție 3.2 Reabilitarea, modernizarea și echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate.

Lucrări neprevăzute
Lucrările sunt executate în proporţie de 93%, iar pentru finalizarea integrală a acestora este necesară executarea unor lucrări neprevăzute a instalațiilor termice și sanitare, lucrări care urmează a fi finanțate din bugetul propriu al județului Gorj. Conform memoriilor tehnice elaborate de către proiectant, s-a impus necesitatea executării unor categorii de lucrări aferente cheltuielilor “diverse şi neprevăzute”, ce nu au fost cuprinse în documentația inițială, devenite incidente pe parcursul derulării contractului, respectiv instalații sanitare și instalații electrice (curenți tari și curenți slabi). Suma de 387.889,77 de lei cu TVA, necesară finalizării lucrărilor la proiectul “REABILITAREA, MODERNIZAREA ŞI ECHIPAREA AMBULATORIULUI SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ TÂRGU -JIU”, va fi prevăzută în bugetul propriu al județului Gorj pe anul 2015 și va fi detaliată în cadrul capitolului bugetar 66.02 “Sănătate”, titlul 56 “Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile”, alin. 56.01.03 “Cheltuieli neeligibile”.
Prin urmare, bugetul total al proiectului va fi în cuantum de 16.552.776,51 de lei, din care: cheltuieli eligibile 12.967.457,67 de lei; cheltuieli neeligibile 420.038,33 de lei; TVA 3.165.280,51 de lei.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here