Nouă posturi din cadrul Primăriei Târgu-Jiu, scoase la concurs

558

Nouă posturi publice sunt scoase la concurs în luna aprilie, în judeţ. Este vorba despre şapte posturi de inspectori şi referenţi în cadrul Direcţiei Publice de Prestaţie Socială Târgu-Jiu, precum şi alte două posturi tot în cadrul Primăriei Târgu-Jiu. Este vorba despre consilier juridic debutant şi inspector principal.

Gorjenii care vor să se angajeze în administraţia gorjeană au acum ocazia să participe în luna aprilie la concursul pentru ocuparea mai multor posturi în cadrul Primăriei Târgu-Jiu.
Direcția Publică de Protecție Socială Târgu Jiu, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează: inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Juridic, Salarizare; inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Proiecte Programe; inspector, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Financiar Contabilitate; referent, clasa III, grad profesional superior – Compartimentul Financiar Contabilitate. De asemenea, inspector, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Protecție Socială; inspector, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul Protecție Socială, precum şi referent, clasa III, grad profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice.

Condiţii impuse în vederea participării la concurs
Candidaţii trebuie să îndeplinească mai multe condiţii în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice:
inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Juridic, Salarizare: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice. De asemenea, se cere vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu, precum şi cunoștințe de limbă străină de circulație internațională: nivel mediu.
Pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Proiecte Programe se cer: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu; cunoștințe limbă străină de circulație internațională: nivel mediu.
De asemenea, pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional asistent – Compartimentul Financiar Contabilitate se cer: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoștințe operare PC: nivel mediu; cunoștințe limbă străină de circulație internațională: nivel mediu.

Minim 9 ani vechime
În cazul postului de referent, clasa III, grad profesional superior – Compartimentul Financiar Contabilitate sunt necesare: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani, precum şi cunoștințe operare PC: nivel mediu şi cunoștințe limbă străină de circulație internațională: nivel mediu.
Pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciul Protecție Socială sunt necesare: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Vechime în specialitatea studiilor de minim 1 an
Inspector, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul Protecție Socială: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice. Una dintre condiţii constă în vechime de minimum 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: cunoștințe limbă străină de circulație internațională: nivel mediu.
Referent, clasa III, grad profesional principal – Compartimentul Achiziții Publice se cer: studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoștințe operare PC: nivel mediu, precum şi cunoștințe limbă străină de circulație internațională.
În data de 14 aprilie, ora 10:00 va avea loc proba scrisă, iar susţinerea interviului va avea loc în data de 16 aprilie. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Publice de Protecție Socială Târgu Jiu, Județul Gorj din str. C. Brâncuși, nr.3, telefon 0253/216.494.

Consilier juridic şi inspector
Primăria Municipiului Târgu-Jiu, Județul Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează: consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant şi inspector, clasa I, grad profesional principal.
Pentru postul de consilier juridic sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice; cunoștințe de operare PC: nivel mediu; cunoștințe limbă străină de circulație internațională: nivel mediu. Pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal se cer: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice/economice. De asemenea, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani; cunoștințe limbă străină de circulație internațională: nivel mediu. Concursul se va organiza conform calendarului următor:
14 aprilie 2014, ora 10:00: proba scrisă, iar interviul în data de16 aprilie.
Andrada Bărăitaru

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here