Noul spațiu administrativ al SJU, realizat 75%

536

La sfârşitul anului, personalul administrativ al Spitalului Județean de Urgență (SJU) Târgu-Jiu se va muta în birouri noi. Lucrările la noul sediu administrativ au demarat în primăvara acestui an, urmând ca pe 6 decembrie să fie finalizate. Valoarea investiției se apropie de două milioane de lei, iar finanțarea acestei lucrări este suportată de Consiliul Județean Gorj. La ora actuală, stadiul de realizare a lucrărilor este de 75%.

Consiliul Județean Gorj realizează proiectul “Amenajare spațiu administrativ Spitalul Județean de Urgență Târgu-Jiu, str. Progresului nr.18”. Pentru realizarea obiectivului de investiție, a fost încheiat contractul de lucrări nr. 840/20.01.2016, care include proiectare și execuție, în valoare de 1.899.300,00 lei, lucrările fiind demarate în luna mai 2016. „În prezent se înregistrează un stadiu fizic de 75 %, fiind executate lucrări de structură, arhitectură, izolații, instalații sanitare, instalații electrice, instalații termice”, a precizat Cosmin Popescu, președintele Consiliului Județean Gorj.
Termenul de finalizare a lucrărilor de construcție este prevăzut pentru luna decembrie 2016. Noua clădire va cuprinde 20 de birouri, sală ședințe, grupuri sanitare etc.
Birourile, care sunt folosite acum de personalul administrativ, vor fi transformate în cabinete medicale.
M.S.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here