Peste 24.000 de petiţii, pe birourile şefilor din Primăria Târgu-Jiu

603

Pe birourile angajaţilor de la diverse compartimente ale Primăriei municipiului Târgu-Jiu au ajuns în semestrul doi al anului trecut nu mai puţin de 24.048 de documente înregistrate la Centrul pentru Informarea Cetăţenilor.

Această situaţie a fost prezentată în şedinţa ordinară de Consiliu Local din 29 ianuarie. Din numărul total de documente înregistrate în cel de-al doilea semestru din 2017, 19.285 au fost soluţionate favorabil, 484 parţial favorabil, 483 nefavorabil, 3.521 au fost documente interne, 275 sunt în curs de rezolvare.  Chiar dacă personalul primăriei şi-a dat silinţa pentru soluţionarea problemelor cetăţenilor, 644 dintre aceştia s-au prezentat în audienţe solicitând rezolvarea unor probleme către alte unităţi din subordinea Primăriei Târgu-Jiu: Serviciul Gospodărie Comunitară 128; Direcţia Urbanism şi Amenajarea Teritoriului 76; Direcţia Tehnică şi managementul calităţii 73; Direcţia Resurse Umane 34; Compartimentul îndrumare asociaţii de proprietari 54; Serviciul agricol cadastru 125; Altele 154 (Concesionări, Poliţia Locală, Aparegio Gorj, probleme personale). Cetăţenii prezenţi la audienţe au solicitat locuinţe, locuri de muncă, amenajarea parcurilor şi a spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe, ajutor social, introducere sau prelungire reţele de utilităţi.

Telefonul 984, apelat de 1.781 de ori
Centrul pentru Informarea Cetăţenilor răspunde şi de gestionarea sesizărilor adresate la Telefonul Cetăţeanului – 984, prin preluarea mesajelor şi transmiterea acestora la serviciile de specialitate. La acest telefon au fost înregistrate în ultimele şase luni ale lui 2017 un număr de 1.781 de propuneri şi sesizări. 622 dintre acestea erau legate de atribuţiile Serviciului Gospodărie Comunitară, 533 au fost transmise către SC Edilitara, 268 au ajuns la SC Aparegio, Direcţia Tehnică a primit 188, iar Poliţia Locală 101, restul intrând la alte categorii. Cele mai multe înregistrări primite la Telefonul Cetăţeanului sesizează apariţia unor disfuncţionalităţi la iluminatul public – becuri arse în diverse zone ale oraşului care au fost rezolvate în cel mult 24 de ore, defecţiuni la sistemul de iluminat stradal şi montarea unor lămpi în anumite zone ale oraşului, solicitarea intervenţiei compartimentului de gestionare a câinilor fără stăpân, sesizări cu privire la executarea unor lucrări de construire fără autorizaţiile necesare, indicatoare de circulaţie rupte sau căzute, asfaltarea şi plombarea gropilor din carosabil, solicitări pentru cosirea ierbii sau toaletarea copacilor şi a gardului viu, asfaltarea şi plombarea gropilor din carosabil, maşini abandonate sau parcate în locuri nepermise. De asemenea, în intervalul iulie – decembrie 2017, Centrul pentru Informarea Cetăţenilor din cadrul Primăriei municipiului Târgu-Jiu a înregistrat şi documentele de la instituţii şi autorităţi publice: astfel 94 au fost de la Consiliul Judeţean Gorj (75 rezolvate favorabil, 19 intern), 124 de la Instituţia Prefectului (86 rezolvate favorabil, 4 parţial favorabil, 9 rezolvate nefavorabil, 25 intern) şi 39 de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Gorj (17 rezolvate favorabil, 21 intern şi unul rezolvat nefavorabil).
Izabella Molnar

1 COMENTARIU

  1. Cum rămâne cu sesizările din 2016,2017 la care nu am primit nici un răspuns scris?Trebuie să spun că nu au fost soluționate cererile..Prin aceste cereri se solicită sprijin în a curata,amenaja,a face iluminat public,a repara acoperișul locuințelor sociale din Dragoueni.(locuințe pt care se plătește chirie si sânt în adm.Ediliarei. ??????

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here