Ponta nu se pierde cu firea și o critică pe primărița Capitalei

498

Victor Ponta este convins că Gabriela Firea “își merită soarta” în lupta pe care o are de dus acum cu Liviu Dragnea, asta pentru că primărița nu a sărit în apărarea fostului premier și a altor membri marcanți atunci când au fost îndepărtați din PSD. Acum deputatul le reamintește foștilor săi colegi de partid momente din campania anti-Firea pe care chiar PSD a dus-o în special în mediul on-line împotriva acesteia și care s-ar putea repeta împotriva oricui va îndrăzni să îl critice pe Dragnea. “Ați uitat de episodul “Simona Halep a fost huiduită pe Arena Națională” ??? Ați uitat cum a mințit Dragnea la Antena 3 (normal) că l-a dat afară pe Harabagiu și că pe paginile de Facebook ale PSD nu se mai difuzează fake news? Ați uitat cum au postat pe toate paginile lor că “Ponta este agent chinez” pentru că l-am primit la București în 2013 pe Premierul Li Keqiang ? (în 2013 Dragnea era vicepremier și ca să fie primit la întâlnirea Premierilor de la Snagov s-a oferit să aducă el niște porci să îi prepare acolo, ca la Sediul SRI). Dacă liderii PSD au uitat vor avea aceiași soartă – și își merită soarta și Gabriela Firea care acum poate să afle de pe paginile de Facebook ale PSD că “vinde gazele din Marea Neagră”! Sigur că poți să o acuzi pe Gabriela Firea de multe păcate – dacă însă chiar crezi că s-a certat cu Dragnea pentru “gazele din Marea Neagră” înseamnă că ai același număr de neuroni (adică ZERO) cu cei care au crezut că a fost huiduită Simona Halep!”, susține deputatul într-o postare pe contul său de Facebook.
Gelu Ionescu