Post vacant, la Consiliul Județean Gorj

Consiliul Județean Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Serviciul promovare, turism şi comunicare, Direcţia managementul proiectelor şi relaţii externe din aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean Gorj. Se cere o vechime de minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: candidaţii să fie absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniile: ştiinţe ale comunicării, ştiinţe administrative sau drept; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani; cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 14 noiembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor; 26 noiembrie 2018, ora 10.00: proba suplimentară; 27 noiembrie 2018, ora 10.00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Gorj, din Municipiul Târgu-Jiu, str. Victoriei, nr. 4, et. 2, camera 236, telefon 0372.531.236, e-mail: daniela.cornoiu@cjgorj.ro.
M.S.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here