Postul ocupat de Ovidiu Borugă, scos la concurs

657

Consiliul Judeţean Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere vacante, de director la Serviciul Judeţean de Gestionare a Deşeurilor şi a Activităţilor de Salubrizare Gorj. La ora actuală, acest post este ocupat de către Ovidiu Borugă.

Candidaţii care doresc să participe la concurs trebuie să îndeplinească toate condițiile generale prevăzute de art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare, precum şi condiţiile specifice, respectiv: ştiinţe inginereşti, specializările – ingineria mediului, ingineria resurselor vegetale şi animale, îmbunătăţiri funciare şi dezvoltare rurală; ştiinţe juridice; ştiinţe economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 3 ani.

Calendarul concursului
Concursul organizat de către Consiliul Judeţean Gorj în vederea ocupării funcției contractuale de conducere vacante, de director la Serviciul Judeţean de Gestionare a Deşeurilor şi a Activităţilor de Salubrizare se va desfăşura conform calendarului următor: 29 noiembrie 2017: data limită pentru depunerea dosarelor; 11 decembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să dovedească nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care arată îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să dovedească starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Consiliul Judeţean Gorj, telefon 0372/531.251,0372/531.236.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here