Posturi vacante la Serviciul Județean de Ambulanță Gorj

622

Două posturi de șofer autosanitară și unul de asistent medical generalist sunt vacante la Serviciul Județean de Ambulanță (SJA) Gorj. Termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs este 5 decembrie.

Serviciul Județean de Ambulanță Gorj organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de: şofer autosanitară I la Staţia Centrală Târgu-Jiu; şofer autosanitară I la Substaţia Turceni, precum și a funcției de asistent medical debutant generalist la Staţia Centrală Târgu-Jiu.
Candidații care doresc să participe la concursul pentru posturile de șofer autosanitară trebuie să îndeplinească o serie de condiții specifice: diplomă de bacalaureat/diplomă de absolvire a liceului; permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B şi C; 6 ani vechime ca şofer (conducător auto) profesionist sau 3 ani ca şofer autosanitară II; diplomă de absolvire a cursului de ambulanţier.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 05 decembrie 2017, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor; 15 decembrie 2017, ora 09.00: proba scrisă; 21 decembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.
Pentru postul de asistent medical debutant se cere diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997. Pentru acest post, concursul se va organiza conform calendarului următor: 05 decembrie 2017, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor; 14 decembrie 2017, ora 10.00: proba scrisă; 20 decembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Documente necesare la dosarul de înscriere
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să dovedească nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care arată îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să dovedească starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae. Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obţine la sediul Serviciului Județean de Ambulanță Gorj, din Târgu- Jiu, str. Progresului, nr. 18, județul Gorj, telefon: 0253/210.648, 0253/210.074.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here