Pulsul Zilei

Elevii de clasa a VI-a, testaţi marţi şi miercuri

 | 02 iunie 2015, 00:01 | 0 comentarii | 

După elevii de clasa a II-a şi clasa a IV-a, a venit şi rândul elevilor de clasa a VI-a să le fie testate cunoştinţele acumulate până în prezent. Aceştia vor susţine astăzi evaluarea naţională la Limbă şi comunicare, urmând ca mâine să fie testaţi la Matematică şi Ştiinţe ale naturii.

Semnatura eletronica CertDigital

Elevii de clasa a VI-a vor avea 60 de minute la dispoziţie pentru a rezolva subiectele. Testele vizează evaluarea unor competențe din aria curriculară „Limbă și comunicare”, respectiv din aria curriculară „Matematică și Științe ale naturii”, şi se vor susţine în sălile în care elevii clasei îşi desfăşoară activitatea în mod obișnuit. Acestea vor fi evaluate în şcoală, de către profesorii din unitatea respectivă. Testele de „Limbă şi comunicare” vor fi evaluate de echipe formate din doi profesori – unul cu specialitatea Limba şi literatura română şi celălalt cu specialitatea Limba modernă, în timp ce testele de „Matematică şi Ştiinţe ale naturii” vor fi evaluate de echipe formate din trei cadre didactice, unul cu specialitatea Matematică, al doilea cu specialitatea Fizică, iar al treilea cu specialitatea Biologie. Ca şi anul trecut, rezultatele acestor evaluări nu vor fi făcute publice şi nici nu vor fi trecute în catalog, însă vor fi valorificate la nivelul unităţii de învăţământ prin elaborarea planurilor individualizate de învăţare, acolo unde aceasta se impune, şi informarea elevilor şi a părinţilor/reprezentanţilor legali ai acestora asupra stadiului formării şi dezvoltării competenţelor evaluate. Notarea lucrărilor la clasa a VI-a trebuie finalizată până cel târziu pe data de 9 iunie. După corectarea testelor, în termen de cinci zile, comisia de organizare a Evaluării din şcoală trebuie să facă un raport al şcolii, cu rezultatele centralizate, pe care îl transmite inspectoratului şcolar. La o săptămână după ce primesc rapoartele şcolilor, comisiile judeţene trebuie să elaboreze rapoarte ale fiecărui inspectorat şcolar – pe care inspectoratele trebuie sa le comunice public, împreună cu măsurile pe care le propun pentru ameliorarea rezultatelor învăţării.
R.L.

Articole asemanatoare



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ECO JURNAL