Logreştiul are în sfârşit o nouă organigramă

360

Chiar dacă data limită pentru întocmirea şi aprobarea noilor organigrame de la primăriile din judeţ era 16 august, la Primăria Logreşti acest lucru a fost amânat şi intens mediatizat deoarece edilul nu se înţeleagă în privinţa posturilor cu ai săi consilieri locali. Astfel, marţi, 2 noiembrie, consilierii locali din Logreşti au aprobat noua organigramă a autorităţii locale care prevede reducerea numărului de angajaţi.

„Noua organigramă a fost aprobată de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici încă din data de 19 octombrie, iar marţi a fost supusă votului în cadrul şedinţei de Consiliu Local. Nu au mai fost discuţii între consilierii locali şi primar privind persoanele care au fost disponibilizate. Ne bucurăm că am reuşit să votăm deoarece eram singura comună din ţară care era într-o asemenea situaţie”, a declarat Elena Amza, viceprimarul comunei Logreşti.

Potrivit noii organigrame, posturile din Primăria Logreşti au fost reduse de la 24 la 22, iar odată cu votarea acesteia au fost deblocate şi conturile instituţiei de către Prefectură, astfel că salariaţii primăriei îşi vor putea lua retroactiv salariile restante încă din luna august.

Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here