Ambulanţa Gorj angajează economist şi asistent medical principal

440

Serviciul Judeţean de Ambulanţă (SJA) Gorj organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuţie, vacantă, de economist debutant – cu atribuţii în domeniul achiziţiilor publice, în cadrul Serviciului Aprovizionare, Achiziţii Publice. De asemenea, SJA Gorj organizează concurs şi pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuţie, vacantă, de asistent medical principal, cu nivel de studii postliceale, specializarea medicină generală, la Substaţia Novaci.

Candidaţii care doresc să participe la concursul pentru ocuparea postului de economist trebuie să aibă diplomă de licenţă în domeniul economic, dar şi un curs în domeniul achiziţiilor publice dovedit prin atestat/certificat, precum şi un curs de operator calculator dovedit prin atestat/certificat.
Concursul pentru postul de economist vacant în cadrul Serviciului Aprovizionare, Achiziţii Publice se va organiza conform calendarului următor: 21 septembrie 2015, ora 15.30: termenul limită de depunere a dosarelor; 30 septembrie 2015, ora 10.00: proba scrisă; 06 octombrie 2015, ora 10.00: proba interviu.

Condiţii pentru candidaţii pe postul de asistent
Pentru a participa la concursul organizat de SJA Gorj în vederea ocupării funcţiei contractuale de execuţie, vacantă, de asistent medical principal, cu nivel de studii postliceale, specializarea medicină generală, la Substaţia Novaci, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: diplomă de şcoală sanitară postliceală; examen pentru obţinerea gradului de principal; 5 ani vechime ca asistent medical; diplomă de bacalaureat; certificat de membru O.A.G.A.M.A.M.R. vizat la zi.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 21 septembrie 2015, ora 15.30: termenul limită de depunere a dosarelor; 29 septembrie 2015, ora 10.00: proba scrisă; 05 octombrie 2015, ora 10.00: proba interviu.

Documente necesare la înscriere
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult şase luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială a SJA Gorj. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Gorj, din Târgu Jiu, str. Progresului nr. 18, Judeţul Gorj, tel. 0253/210.648, 0253/210.074.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here