Nouă candidaţi, pe cele şase posturi vacante la DGASPC Gorj

590

După seria angajărilor de la începutul acestui an, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Gorj a scos la concurs o funcţie publică de conducere vacantă şi cinci funcţii de execuţie. Înscrierile au început pe 24 aprilie şi s-au finalizat la data de 13 mai. S-au depus nouă dosare, însă pentru două posturi nu a optat nimeni.

Nouă persoane speră să se angajeze la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Gorj. Înscrierile pentru posturile vacante s-au terminat, pentru două dintre ele nefiind depus nici un dosar. „Nu avem nici un candidat pentru posturile de inspector Biroul Achiziţii Publice şi Contractare Servicii Sociale şi inspector, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Tehnic şi de Patrimoniu. Pentru postul de şef Birou Achiziţii publice şi contractare servicii sociale s-au depus trei dosare, iar pentru postul de inspector la Compartimentul Buget, Execuţie Bugetară şi Plată Prestaţii Sociale din cadrul Serviciului Finanţe Buget avem patru candidaţi. De asemenea, s-a depus câte un dosar pentru inspector Biroul Strategii, Programe, Proiecte în domeniul Asistenţei Sociale şi Relaţia cu ONG-urile şi inspector la Biroul Management de Caz pentru Copilul aflat în servicii de tip rezidenţial”, a explicat Corina Drăgan, purtătorul de cuvânt al DGASPC Gorj.

Calendarul probelor de concurs
În data de 26 mai, ora 10.00, are loc proba scrisă pentru funcţia publică de conducere vacantă de şef birou, gradul II, la Biroul Achiziţii publice şi contractare servicii sociale, interviul susţinându-se pe de 29 mai. Pentru posturile de inspector, clasa I, grad profesional debutant la Biroul Strategii, Programe, Proiecte în domeniul Asistenţei Sociale şi Relaţia cu ONG-urile şi inspector, clasa I, grad profesional asistent la Biroul Management de Caz pentru Copilul aflat în servicii de tip rezidenţial, proba scrisă se va desfăşura pe 9 iunie, la ora 10.00, iar interviul pe 12 iunie. Candidaţii pentru postul  de inspector, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Buget, Execuţie Bugetară şi Plată Prestaţii Sociale din cadrul Serviciului Finanţe Buget vor susţine proba scrisă în data de 2 iunie, ora 10.00, şi interviul pe 5 iunie.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here