Inspectorii DSP, puși să verifice panourile publicitare

1373

La solicitarea ministrului Sănătății, prof.dr. Florian Bodog, direcțiile de sănătate publică vor controla, începând din data de 4 ianuarie 2018, toate panourile publicitare care promovează campaniile de informare pe teme de sănătate publică.

Ministrul Sănătății a cerut să se facă verificări la panourile publicitare. De aceste controale se vor ocupa reprezentanții Direcției de Sănătate Publică (DSP). “În unele localități au fost postate, la sfârșitul anului trecut, panouri publicitare împotriva vaccinării. Am solicitat inspectorilor sanitari să verifice și să sancționeze, în conformitate cu competențele lor promotorii tuturor campaniilor publicitare care vizează sănătatea publică și care nu au avizul Ministerului Sănătății, așa cum prevede legea. În opinia mea, panourile publicitare anti-vaccinare reprezintă un atentat la sănătatea copiilor noștri. Epidemia de rujeolă trebuie să fie un semnal de alarmă pentru toată lumea: medici, autorităţi şi părinţi. Încă o dată fac un apel la rațiune și responsabilitate. Lipsa vaccinării duce la forme grave ale bolii și chiar la decesul copiilor. Dacă nu facem ceva să creștem acoperirea vaccinală vom avea mult de suferit. Și rujeola e cea mai blândă dintre bolile care pot afecta sănătatea copiilor nevaccinați”, a precizat ministrul Sănătății, prof.dr.Florian Bodog, într-un comunicat de presă. Conform art 44 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii: „campaniile de informare, educare şi comunicare cu privire la teme care privesc sănătatea publică trebuie să fie avizate de Ministerul Sănătăţii”. Nerespectarea dispoziţiilor legale în vigoare privind avizarea publicităţii produselor, precum şi a campaniilor de informare, educare şi comunicare cu privire la teme care privesc sănătatea publică, constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 10.000 la 25.000 de lei, conform HG nr. 857/2011 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele din domeniul sănătăţii publice.
M.S.

3 COMENTARII

  1. Legea vaccinării obligatorii. Strategia hienelor:

    1. Manipulezi frica. Pui turma pe fugă.
    2. Devide et impera (devide și cucerește). Separi o pereche de turmă.
    3. Finalul. Separi vițelul de bivoliță.
    4. Servești masa – cărniță fragedă de vițel! Vițelușul singur-singurel – despărțit de turmă, despărțit de mama lui – nu are nicio șansă în fața colților setoși de sânge ai hienelor.

    Nu exact aceeași strategie se urmărește și în cazul mega-escrocheriei numite ”legea vaccinării obigatorii”?

    Se caută, pe orice cale posibilă (discriminare, incitare la ură, manipularea sentimentelor de frică, amenzi cocoșante, confiscarea copiilor de către Barnavernetul românesc, hărțuirea părinților în comisiile de vănătoare a vrăjitoarelor, așa numitele comisii județene de vaccinare), să se despartă copiii de părinții lor iubitori.

    PENTRU PĂRINȚI: amenzi cocoșante, incitare la ură, minciuni și distorsiuni sfruntate, înfierare cu mânie proletară, persecuții, discriminare, confiscarea copiilor de către Barnavernetul românesc, ani grei de închisoare (cum nici măcar unui vioalator înrăit nu i-ai da).

    PENTRU COMPANIILE FARMACEUTICE STRĂINE: marea ”responsabilitate” de a colecta, an de an, profituri nesimțite în conturile lor din ce în ce mai umflate. Oricât de prost nu s-ar dovedi vaccinul lor (că a generat mii de cancere peste ani, că a dat naștere la un nou val de boli autoimune, etc) – nu contează – RESPONSABILITATEA producătorilor este practic ZERO.

    • De acord cu cele spuse de altvasile.
      Eu maine imi fac un autocolant impotriva obligativitatii vaccinarii si il pun pe masina. Si ca mine mai sunt cateva sute! Sa vedem ce se poate intampla?! Cenzurand panourile publicitare nu rezolva nimic. Afisand autocolante pe masina devenim mai vizibili.

  2. ”Mita in domeniul Sanatatii ajunge la 20%, in IT la 10% si in infrastructura intre 2% si 5%, sustine procurorul sef al Directiei Nationale Anticoruptie, Laura Codruta Kovesi.”

    Mită în Sănătate? 20%?! Legea vaccinării obligatorii PUTE, precum un hoit intrat demult în putrefacție, a promovare flagrantă – fără perdea, fără niciun pic rușine, cu insultarea grava a inteligenții tuturor românilor care (mai) gândesc în această țară – de INTERESE FINANCIARE corporatiste de o magnitudine greu de bănuit.

    Întrebarea care mă frământă este aceasta: ”S-a menținut tot procentul de 20% sau, avându-se în vedere anvergura afacerii, s-a negociat un procent mai mare de data aceasta? PE CÂȚI ARGINȚI SUNT VÂNDUȚI COPIII NOȘTRI STRĂINILOR? Ne spune cineva?!”

Dă-i un răspuns lui altVasile Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here