Societate

CJAS Gorj angajează şef la Biroul Logistică şi Achiziţii Publice

 | 30 iunie 2015, 00:00 | 0 comentarii | 

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de şef birou – Biroul Logistică şi Achiziţii Publice din cadrul Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj. Concursul se va desfăşura luna viitoare, proba scrisă fiind programată pe data de 25 iulie.

Semnatura eletronica CertDigital

Cei care doresc să participe la concursul organizat de ANFP pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de şef birou – Biroul Logistică şi Achiziţii Publice din cadrul Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj trebuie că îndeplinească toate condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice, respectiv: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum doi ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 27 iulie 2015, ora 10.00: proba scrisă; data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 de zile de la publicarea anunţului.
Minodora Sucea

Articole asemanatoare



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ECO JURNAL