Societate

Reducerile de sezon au luat startul la Târgu-Jiu

 | 17 ianuarie 2017, 00:00 | 0 comentarii | 

Magazinele din municipiul Târgu-Jiu încep în această perioadă să-şi atragă cumpărătorii pentru lichidarea produselor de iarnă de pe rafturi. Oficial, perioada de reduceri a demarat duminică, 15 ianuarie, însă doar doi comercianţi din municipiu au notificat administraţia locală cu privire la soldările demarate.

Semnatura eletronica CertDigital

“La Registratura Primăriei Târgu-Jiu au fost primite până în prezent un număr de două notificări de la agenţii economici care vor aplica reduceri pentru anumite produse din magazinele pe care le deţin. Toţi comercianţii târgujieni care vor să taie din preţuri trebuie să se adreseze municipalităţii depunând o notificare în care menţionează perioada de reduceri şi produsele pentru care vor aplica soldarea. Cei doi comercianţi care deja ne-au notificat au declarat că dau startul reducerilor din 15 ianuarie. Precizez că niciunul dintre aceştia nu au magazine în mall-ul din Târgu-Jiu. Perioada de soldări este 15 ianuarie – 15 aprilie”, a declarat Loredana Covei, purtător de cuvânt în cadrul Primăriei Municipiului Târgu-Jiu.
Deşi doar doi comercianţi au notificat administraţia cu privire la demararea perioadei de reduceri, majoritatea magazinelor din mall îşi îmbie deja cumpărătorii cu anunţuri lipite pe geamurile unităţilor, de genul “Reduceri de sezon”, “- reduceri de până la 70%” etc.
Comercianţii trebuie să respecte şi prevederile OUG nr. 99/2000 privind vânzările promoţionale, acestea netrebuind să fie efectuate în pierdere, trebuie să se refere la produse disponibile sau reaprovizionabile, iar produsele promovate trebuie să existe la vânzare pe durata întregii perioade anunţate a vânzărilor promoţionale, iar în caz contrar, comerciantul va informa cumpărătorii că oferta este valabilă numai în limita stocului disponibil. De asemenea, gorjenii care vor să profite de promoţii pentru a-şi înnoi garderoba, trebuie să fie bine informaţi în magazine, iar orice anunţ de reducere de preţ exprimat în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc, pentru fiecare produs sau grupă de produse identice.
Izabella Molnar

Articole asemanatoare



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ECO JURNAL