CJ Gorj caută administratori pentru Parcul Industrial Sadu

388

Consiliul Județean Gorj a demarat procesul de recrutare pentru trei poziții în Consiliul de Administrație al Societății „Parc Industrial Gorj” S.A., procedură derulată împreună cu expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. Selecția se realizează conform OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și se desfășoară în două etape: evaluarea dosarelor depuse și interviul candidaților incluși pe Lista scurtă.

Procesul se adresează profesioniștilor cu studii superioare și o experiență de minimum șapte ani în domenii precum inginerie, economie, științe sociale, juridice sau în sectorul de activitate al societății. Candidații trebuie să fi deținut funcții de conducere în societăți sau regiile autonome, iar legislația prevede ca unul dintre membrii Consiliului să fie auditor financiar sau să aibă minimum trei ani de experiență în audit statutar, fie în România, fie în alte state membre UE, într-un stat AELS, în Elveția sau Regatul Unit, sau în comitete de audit ale Consiliilor de Administrație/Supraveghere ale unor societăți/entități de interes public.
CJ Gorj arată că selecția vizează persoane cu reputație profesională solidă, cunoștințe în domeniul financiar, legislativ și managerial, precum și abilități strategice și de comunicare. Sunt excluși cei care, în ultimii cinci ani, au fost destituiți din funcții publice sau au avut contracte de mandat încetate din motive disciplinare.
„Criteriile minime de selecție sunt: cunoștințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea pieței în care acționează Societatea; gândire strategică și previziuni; finanțe și contabilitate; managementul proiectelor; tehnologia informației; legislație; cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice; competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză; participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate; trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală”, potrivit CJ Gorj.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 5 ianuarie 2026, ora 12:00, la registratura Consiliului Județean Gorj. Dosarele se depun în plic sigilat, iar o copie trebuie transmisă și către expertul independent.
Candidații admiși pe Lista scurtă vor fi evaluați prin interviu, iar data și locul acestuia le vor fi comunicate personal, prin e-mail.
„Consiliul Județean Gorj, în calitate de autoritate publică tutelară și acționar unic al Societății «Parc Industrial Gorj» S.A., urmărește o implicare cât mai activă a noului consiliul de administrație, în vederea atragerii în incinta parcului industrial a investițiilor directe în industrie, servicii, cercetare ştiinţifică, dezvoltare tehnologică şi inovare”, a mai precizat CJ Gorj.
Parcul Industrial Sadu se desfășoară pe o suprafață de 13,8 hectare și încheie anul 2025 pe profit, cu 23 de firme active și peste 500 de angajați.
I.I.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.