8 Aspecte care trebuie luate in considerare inainte de alegerea unei cabine foto!

Cabinele foto sunt la mare cautare pentru evenimente de diferite tipuri: de la nunti si pana la botezuri, zile de nastere, onomastici sau chiar petreceri organizate de firme pentru angajati. Este vorba despre o metoda amuzanta prin care toata lumea se poate distra si isi poate crea amintiri frumoase alaturi de cei dragi! Inainte de alegerea unei cabine foto insa, exista cateva detalii care trebuie luate in considerare, astfel incat aceasta sa fie ideala pentru evenimentul unde urmeaza a fi folosita!

Cabine foto deschise

In primul rand, la evenimentele cu foarte multi invitati trebuie utilizate cabinele deschise. De ce? Astfel, grupurile de prieteni vor avea ocazia de a face poze trasnite si se vor distra impreuna. De regula, cabinele foto inchise sunt pentru pozele de buletin sau de pasaport, asa ca nu permit fotografierea a mai mult de 3 persoane simultan, pe cand cele deschise pot fi utilizate de pana la 10 persoane simultan.

Fundalul trebuie ales in functie de eveniment

Un alt aspect ce trebuie luat in considerare este fundalul. El trebuie ales intotdeauna in functie de tematica evenimentului. De exemplu, daca este vorba despre o nunta cu o tematica florala, atunci mirii pot opta pentru un fundal asemanator pentru cabina foto, astfel incat oaspetii sa aiba parte de imagini in ton cu intregul eveniment.

Animatorul da tonul!

Cabinele foto trebuie sa vina la pachet cu un animator. Acesta se ocupa de realizarea fotografiilor, dar si de intretinerea atmosferei, precum si de stimularea invitatilor sa paseasca in cabina foto. Animatorul trebuie sa fie o persoana vesela, binedispusa, care sa ghideze petrecaretii in momentele in care fac poze. El poate sa le spuna daca trebuie sa se pozitioneze mai la stanga sau mai la dreapta, astfel incat imaginile sa fie centrate corect.

Unde trebuie amplasata cabina foto?

Ideal este ca intotdeauna cabina foto sa fie amplasata intr-un spatiu vizibil, astfel incat toata lumea sa o poata vedea. Oaspetii trebuie sa fie intai de toate constienti ca au posibilitatea de a face fotografii haioase, pentru a se bucura de acest serviciu. Mai apoi, cabina trebuie sa fie intr-un spatiu deschis, unde toata lumea sa aiba loc si unde sa nu fie aglomeratie. De regula, specialistii care se ocupa de astfel de cabine stiu care sunt locurile perfecte pentru amplasarea lor, asa ca pot oferi organizatorilor de evenimente sugestii pretioase in acest sens!

Calitatea imaginilor si a fotografiilor

Indiferent de tipul de eveniment, calitatea imaginilor si a fotografiilor este foarte importanta, pentru ca oaspetii vor fi incantati de poze numai daca acestea sunt realizate in conditii optime si daca sunt printate pe o hartie de calitate. De exemplu, nimeni nu isi doreste fotografii in care sa para imbatranit sau imbranita ori cu umbre pe fata. In acest sens, persoanele care urmeaza sa organizeze un eveniment trebuie sa studieze portofoliul specialistilor, pentru a se asigura ca vor avea parte de cele mai bune servicii!

Un numar nelimitat de fotografii

S-a dovedit faptul ca atunci cand oaspetii de la petreceri incep sa faca fotografii, numarul doritorilor creste cu fiecare moment, pentru ca toata lumea isi doreste o amintire impreuna cu cei dragi. Asadar, ideal este ca organizatorii de petreceri sa aleaga intotdeauna un pachet cu un numar nelimitat de poze, pentru ca in timpul nuntii sau a botezului sa nu fie nevoiti sa-si faca griji ca poate unii oaspeti nu mai reusesc sa beneficieze de serviciile cabinei foto.

Accesorii diverse si haioase

Un alt aspect ce trebuie luat in considerare inainte de optarea pentru o cabina foto sau o alta este gama de accesorii disponibila. Ideal este ca oaspetii de la petreceri sa aiba la dispozitie cat mai multe accesorii cu ajutorul carora sa poata face fotografii amuzante si haioase. In plus, acestea trebuie sa fie in concordanta cu fiecare evenimente. Ochelari de soare supradimensionati, palarii cu sclipici, baghete magice, pistoale de jucarie, coronite amuzante, masti sau pancarte cu mesaje distractive: toate acestea vor fi lucrurile pentru care oaspetii de la petreceri se vor ,,duela” si pe care le vor schimba in timpul fotografiilor, astfel incat sa obtina imagini memorabile!

Cartea de oaspeti

Cartea de oaspeti – o idee excelenta pentru ca cei ce au organizat evenimentul sa aiba parte de amintiri frumoase cu oaspetii lor. Aceasta carte poate sa includa majoritatea imaginilor realizate in cabina foto de-a lungul petrecerii. De exemplu, mirii cu siguranta vor fi incantati sa aiba un guestbook, pentru ca asa isi vor putea aminti cu mare drag de cei care au fost alaturi de ei in cea mai importanta zi din viata lor.

Va recomandam Oglinda Magica Tulcea pentru evenimente de neuitat !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here