Angajări pe două posturi vacante, la Primăria Turceni

Primăria Oraşului Turceni organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează: inspector de specialitate, gradul debutant, funcţie contractuală vacantă în cadrul compartimentului situaţii de urgenţă din Aparatul de Specialitate al Primarului Oraşului Turceni, judeţul Gorj; şofer, gradul II funcţie contractuală vacantă în cadrul compartimentului Administrativ, din Aparatul de Specialitate al Primarului Oraşului Turceni, judeţul Gorj. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească toate condiţiile generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcțiilor contractuale sunt: pentru postul de inspector de specialitate pentru situaţii de urgenţă – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei nu este necesară; pentru postul de şofer – studii medii liceale, permis de conducere categoria B, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei (permis de conducere categoria B) de minimum 3 ani. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 26 noiembrie 2018, ora 10.00 – proba scrisă; 28 noiembrie 2018, ora 10.00 – proba interviu.
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente: cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; copiile documentelor care să arate nivelul studiilor şi ale altor acte care dovedesc efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care arată vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; curriculum vitae.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here