Primul tren modernizat prin PNRR

438

Primul tren de pasageri modernizat prin fonduri europene (PNRR) a fost pus în circulație de astăzi pe ruta București Nord-Constanța.

Trenul va fi format dintr-o locomotivă livrată de firma S.C. Softronic S.R.L. Craiova și din patru vagoane, din care două, clasa I (unul livrat de S.C. Atelierele CFR Griviţa S.A și al doilea de S.C. Remarul „16 Februarie” S.A. Cluj-Napoca) și două vagoane clasa a II-a (livrate de S.C. Electroputere – VFU S.A. Pașcani, din care unul cu facilități pentru persoanele cu dizabilități și spațiu pentru biciclete/schiuri, și un altul, clasic).

Locomotiva furnizată de S.C. Softronic S.R.L. Craiova poate atinge viteze de până la 160 km/h, în funcție de starea infrastructurii feroviare.

Vagoanele de clasa I sunt dotate cu: sistem de climatizare performant; sistem de informare a pasagerilor de tip Infotainment; capacitate de 52 de locuri; viteză maximă de 160 km/h.

Vagoanele de clasa a II-a au: sistem de climatizare superior; sistem infotainment pentru informarea călătorilor – Viteză maximă de 160 km/h – Capacitate de 64 de locuri pentru vagoanele clasice – 51 de locuri pentru vagoanele adaptate persoanelor cu mobilitate redusă
Un aspect important de menționat este că vagoanele destinate persoanelor cu dizabilități sunt echipate cu lift special și toalete adaptate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.