Vrei un teren în Tismana? Fiscul îl scoate la licitație cu doar 6.465 lei!

232

Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Gorj continuă demersurile de valorificare a bunurilor aflate în procedură de executare silită, organizând o nouă licitație publică destinată persoanelor interesate să achiziționeze o proprietate la prețuri accesibile. În acest context, un teren intravilan situat în localitatea Tismana este scos la vânzare în data de 20 mai 2025, cu un preț de pornire de doar 6.465 lei.

Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Gorj, prin Serviciul Colectare și Executare Silită Persoane Fizice, anunță organizarea unei licitații publice pentru valorificarea unui bun imobil, în cadrul unei proceduri de executare silită desfășurate în conformitate cu prevederile Codului de procedură fiscală. Licitația este programată să aibă loc în data de 20 mai 2025, ora 12:00, la sediul instituției din Târgu Jiu, strada Siretului, nr. 6, camera nr. 402, județul Gorj.
Bunul imobil supus licitației este un teren intravilan cu suprafața de 810 metri pătrați, identificat electronic cu numărul 35011, situat în localitatea Tismana, sat Pocruia, județul Gorj. Această proprietate este scoasă la licitație în cadrul dosarului de executare nr. 174256, ajuns la a șaptea etapă de licitație.
Prețul de pornire al licitației este stabilit la 6.465 de lei (fără TVA). Terenul este grevat de mai multe sarcini și drepturi reale, aspecte importante de care potențialii cumpărători trebuie să țină cont. Printre acestea se numără: somația emisă în data de 3 noiembrie 2023 de Biroul Executorului Judecătoresc Șerban Sorin în dosarul nr. 344/E/2022; un act administrativ privind cheltuieli suplimentare emis de BEJ Cornescu Adrian-Vasile în dosarul de executare nr. 638/EX/2018, înregistrat la data de 14 februarie 2024; precum și o hotărâre judecătorească emisă de Judecătoria Târgu Jiu în dosarul nr. 134/318/2024, la data de 30 ianuarie 2024, în favoarea creditorului Investcapital LTD.
Organul de executare solicită tuturor persoanelor care pretind vreun drept asupra acestui imobil să aducă acest fapt la cunoștință înainte de data stabilită pentru vânzare, astfel încât aceste eventuale revendicări să poată fi luate în considerare.
Cei interesați de achiziționarea imobilului sunt invitați să se prezinte la termenul de licitație la locul indicat și să depună, cu cel puțin o zi înainte, documentele necesare pentru participare. Documentele obligatorii includ: cererea de participare și oferta de cumpărare (completate conform Ordinului nr. 987/2020, anexa nr. 11), care trebuie să conțină contul bancar în care se solicită restituirea taxei de participare în cazul neadjudecării; dovada plății taxei de participare ori constituirea unei scrisori de garanție bancară în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației. Plata acestei taxe se va face în contul IBAN RO70TREZ336506701XXXXXXX, deschis la Trezoreria Târgu Jiu, beneficiar Administrația Județeană a Finanțelor Publice Gorj, cod fiscal 4448156, utilizând numărul de evidență a plății: 81830012400000000000387. De asemenea, participanții trebuie să prezinte o serie de documente de identificare: pentru persoane juridice române – copie după certificatul unic de înregistrare emis de oficiul registrului comerțului; pentru persoane juridice străine – actul de înmatriculare tradus în limba română; pentru persoane fizice române – copie după actul de identitate; pentru persoane fizice străine – copie după actul de identitate sau pașaport. În plus, este necesară prezentarea împuternicirii persoanei care reprezintă ofertantul, precum și o declarație pe propria răspundere din partea ofertantului, prin care se certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.